• 12 maanden garantie!
  • Gratis verzending!
  • 100% technisch in orde!
  • Op werkdagen voor 12:00 besteld morgen in huis!
  • 14 dagen bedenktijd!

Meest gestelde vragen

Heb je een vraag? Bekijk de dan onze meest gestelde vragen. Als jouw vraag er niet tussen staat neem dan gerust contact met ons op!

Verzending

Heeft IT Stunter een winkel?
IT Stunter is alleen online actief en heeft geen fysieke winkel.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Op werkdagen voor 12:00 besteld, dezelfde dag verzonden Anders de volgende werkdag verzonden.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Het is voor ons niet mogelijk om pakketten naar het buitenland te verzenden.
Hoeveel kost de verzending van mijn bestelling?
Wij willen de kosten voor jou graag zo laag mogelijk houden zodat je enkel voor het product betaalt. Daarom is de verzending gratis bij een bestelling van meer dan €50.
Met welke koerier werken jullie samen?
Wij werken samen met GLS. Zij vervoeren dagelijks kostbare goederen van duizenden klanten waarbij een uitstekende afleverkwaliteit en een snelle doorlooptijd centraal staat.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Je krijgt van ons een bevestigingsmail met een Track & Trace-code waarmee je jouw pakket precies kan volgen. Houd je mail en ook de Track & Trace-code dus goed in de gaten.

Retouren

Wat is jullie retourbeleid?
Ben je niet tevreden over je bestelling? Bij IT Stunter kan je de bestelling binnen 14 dagen retourneren (per post).
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Wij adviseren om de producten aangetekend te versturen. Zo krijg je een bewijs bij het versturen en ontvangen van de bestelling. Daarnaast is de inhoud verzekerd bij verlies of beschadiging, tot welk bedrag dit gedekt wordt hangt af van de verzender.
Wanneer hebben jullie de retour verwerkt?
Wanneer wij het product retour hebben ontvangen, zal deze allereerst gecontroleerd worden. Indien het product goedgekeurd is, zullen wij binnen 30 dagen het geld terugstorten op dezelfde manier waarop de bestelling aan ons betaald is.
Wanneer staat het geld op mijn rekening?
Bij IT Stunter hanteren wij een verwerkingstijd voor terugbetalingen van maximaal 30 dagen na ontvangst.
Hoeveel kost het om mijn bestelling retour te sturen?
Tijdens het retourneren kan je zelf kiezen voor welke verzender (PostNL, DHL, GLS etc.) je kiest. De kosten zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling. De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Garantie

Hoe lang krijg ik garantie op mijn product?
Wij geven per product aan wat de garantietermijn is. Als het product kapot gaat binnen de garantietermijn dan kan je het product terugsturen naar IT Stunter.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
IT Stunter is niet verantwoordelijk voor producten die kapot zijn gegaan door een ongeluk, invloed van buitenaf of normale slijtage. Daarnaast zijn wij ook niet verantwoordelijk voor beschadiging die is ontstaan door verkeerd gebruik van de producten.
Kan IT Stunter mijn product repareren?
Gaat jouw product kapot gedurende de garantieperiode? Dan kan je contact opnemen met IT Stunter zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing.  
Kan ik mijn garantie uitbreiden?
Wij geven per product aan wat de garantie is.
Krijg ik een vervangend product als mijn product bij jullie ter reparatie is?
IT Stunter biedt geen vervangend toestel wanneer je toestel gerepareerd wordt.

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op met IT-Stunter.